Oscar 2016 – Soundvenues ekspertpanel

Ekspertpanelet: Sådan fordeles alle Oscar-priserne 2016

Årets Oscaruddeling nærmer sig, og vinderne er sværere at forudse end de har været i mange år.

Efter at have præsenteret en kort gennemgang af Oscarhistorien og ‘Oscarfilmen’ på Dokk1 er jeg netop blevet brugt som ekspertkilde til en Oscarartikel, som udkommer i diverse dagblade i løbet af den kommende uge.

Jeg er også, for andet år i træk, blevet inviteret til at komme med mine gæt på de forskellige Oscarvindere. Jeg er del af Soundvenues ekspertpanel, som også tæller Mads Kjær Larsen (Soundvenue), Lars B. Frahm (CPH PIX), Katrine Hornstrup Yde (Politiken), Christian Monggaard (Information), Maria Månson (Filmselskabet) og Frederik Dirks Gottlieb (Stream Team).

Mine og de øvrige eksperters gæt kan ses her: http://soundvenue.com/film/2016/02/ekspertpanelet-saadan-fordeles-alle-oscar-priserne-2016-184609

