Nye billeder fra en gammel bog

Et fejlæstetisk univers 2Tilbage i 2011 bidrog jeg til en bog, som jeg aldrig selv har læst. Jeg skrev bl.a. om Traité de bave et d’éternité (1951), Direktøren for det hele (2006), Paul Morrissey, Abbas Kiarostami og Harmony Korine. Det var på alle måder en smal bog, redigeret af Marie Boye Thomsen og udgivet på forlaget Maks i et mikroskopisk oplag.

Jeg har derfor aldrig selv fået en kopi af bogen, og jeg ved heller ikke om mine sikkert forfærdeligt prætentiøse skriverier er værd at læse. Jeg har netop fået tilsendt nogle billeder fra den, og flot ser den i al fald ud (se nedenfor). En dag vil jeg prøve at opstøve et eksemplar, og alle eventuelle fejl kan jo heldigvis beskrives som tilsigtede, idet hele bogen handler om fejl, støj og (stiliseret) grimhed.

****

Et fejlæstetisk univers 3

Et fejlæstetisk univers 1
Et fejlæstetisk univers 6
Et fejlæstetisk univers 4
